Foto wesele łódź | wesele foto, wesela zdjęcia łódź

Fotografia ślubna Łódź - zdjęcia ślubne i z wesela fotograf na ślub z Łodzi | EL DESIGN

foto ślubne łódź | foto wesele łódź | ślubny plener łódź | ślub fotograf łódź | wesele zdjęcia łódź

foto wesele | fotograf wesele | fotograf wesele łódź | fotograf weselny | wesela łódź | wesela zdjęcia | wesele foto | wesele fotograf

i to mogłoby dlatego zostać myślane, że fotografia ślubna łódź ziarnistość ukaże się do  złóż się z wahań się w zarówno jasności i kolorze. Jednakże, dla większość foto ślub łódź aplikacji, filmów  jest użyty blisko wystarczającego progu dostrzegalnej ziarnistości dla wahań się ślub fotografia kolorowy do  bądź w dużej mierze nienadający się ślub fotografie do użycia. Aby widzieć różnice koloru, których to jest konieczne dla każdego z trzech typów  siatkówkowy ślub zdjęcia łódź stożek, by zostać reprezentowany w każdym pierwiastkowym obszarze więc, że wizualny kolor - różnica sygnał  może zostać utworzony; aby widzieć

foto-wesele-lodz-zdjecia-na-weselu

różnice jasności to jest tylko ślubne foto łódź konieczne dla jednego z trzech typów  stożka, by zostać reprezentowany, ponieważ wszystkie trzy typy stożka mogą przyczynić się do wizualny achromatyczny ślubne fotografie (luminancja) zasygnalizują (widzieć Fotografia  19.7). Postawa w umyśle przypadkowa dystrybucja stożków w  siatkówka oka (, 1992), to robi powiększenie w którym jasność  różnice są widoczne około 4 ślubny plener razów mniej niż tym, w którym różnice koloru są widoczne  (Polowanie, 1967). To dlatego zostało znalezione, że ziarnistość koloru filmuje są współzależnym dobrze  z tylko wahaniami się luminancji. śluby wesela Te mogą zostać zmierzone na typie wyposażenia zdjęcia wesele łódź byłego widocznym  Figa. 18.3 z detektor - filtr połączenie upiorna odpowiedź

 

foto-wesele-lodz-zdjecia-na-weselu

podwaja upiornego  funkcja luminancji oka wesela łódź (wizualna filtr w Fig. 18.3); albo złożony fotografia  może być zdjęcia weselne wywiódł się przez dodawanie razem obciążonych proporcji cyan, fotografia  i żółtego granularities  jako zdecydowany oddzielnie wesela zdjęcia przez czerwonego, zielonego i niebieskie filtry, które też są wskazane w  Figa. 18.3 (). Proporcje połączyły się są zwykle około 30 procent  dla cyan, 60 procent dla fotografia wesele fotograf  i 10 procent dla żółtego; te są bardzo podobne zdjęcia wesele do proporcji czerwonego, zielonego i niebieskiego sygnału w sygnale luminancji zdjęcie ślubne łódź kolorowy telewizja  (zobacz Fotografia wesele zdjęcia  22.3). Chociaż te proporcje są odpowiednie, ponieważ filmy oglądnęły przez przesyłanie, kiedy końcowy obraz oglądnął jest odbicie drukują się, zdjęcia ze ślubu proporcje wtedy stają się około 40  procent dla cyan, 45 wesele zdjęcia łódź

 

foto-wesele-lodz-zdjecia-na-weselu

procent dla fotografia  i 15 procent dla żółtego, dla fotografia  światła dziennego, albo około 50 procentu dla cyan, 40 procent dla fotografia  i 10 procent dla żółtego dla wolframu  zapal (zdjęcia ślub łódź, 1980). STRUKTURA OBRAZU kolorowy zdjęcia ślubne plener FOTOGRAFIA 311  Dla czarnego - i - białe filmy (jako wspomniany w rozdziale 18.4) to zostało założone, obaj zdjęcia ślubna przez teorię i przez eksperyment, że r.m.s. fotografia , ƒĐ D, jest proporcjonalny do powiększenia; ponieważ kolor filmuje to nie jest zawsze tak. Ta różnica jest zademonstrowana w Fig. 18.6 { Foto , 1963), gdzie zdjęcia ślubne obraz farby ma wyższe wartości ƒĐ D niż srebrny obraz w powiększeniach poniżej  20, ale niższe wartości ponad 20. Furthermore filmy koloru zmieniają się od jednego do innego w ich  zdjęcia ślubne galeria ƒĐ D - powiększenie relacje. Odtąd, jeśli dwa filmy koloru są porównane dla r.m.s. fotografia   z jednym skanującym otworem i znaleziony, by być tym samym, zdjęcia ślubne łódź to nie może zostać przyjęte, że oni będą też  miej równego r.m.s. granularities kiedy

foto-wesele-lodz-zdjecia-na-weselu

skanujący otwór różnej wielkości jest użyty. Ziarnistość  ślub fotograf łódź determinacje potwierdzają, że dwa filmy koloru mogą mieć podobną ziarnistość o jednym powiększeniu, ale różna ziarnistość w innym powiększeniu. To zjawisko jest spowodowane przez  natura chmur farby. Na przykład ślub fotograf, jeśli jeden film miał dość małe ale gęste chmury farby, jego  r.m.s. fotografia  spadłby bardzo szybko w niskich powiększeniach; ale w innym filmie, w którym  chmury farby skłaniały fotograf weselny się, by być rozproszony i niższej gęstości, r.m.s. fotografia  mógłby być  mniejszy niż, że pierwszy filmu w wysokich fotograf wesele łódź powiększeniach, ale większy w niskich powiększeniach. A  konsekwencja tego jest, że pomiary fotografia  na kolorze filmy powinny idealnie zostać zrobiony  z skanowaniem fotograf wesele otworów odpowiednich do powiększeń prawdopodobnych, by zostać użyty z każdym filmem. Dla czarnego - i - fotograf ślubny łódź białe filmy, fotografia  powiększa się z gęstością. Ponieważ kolor filmuje to nie jest  zawsze tak. W duże gęstości fotograf ślubny chmury farby mogą zlać się razem, żeby fotografia  mógłby  Figa. 18.5. Grubość komponentów typowy wielo - - film koloru warstwy () kiedy nadęty podczas  wodny rozwój, fotograf ślub łódź (b) po wyschnięciu. Dekatyzowanie to ma miejsce podczas wysuszania kończyć się dyeclouds  to byli sferyczny podczas foto ślubne łódź około rozwój zgniatany do piątego z ich jednego  grubość po wyschnięciu. 312 STRUKTURY OBRAZU kolorowy fotograf ślubny łódź FOTOGRAFII  zmniejszanie. W

 

foto-wesele-lodz-zdjecia-na-weselu
sprzęg wcielonym filmie, w bardzo fotograf ślubny łódź duże gęstości, wszystek sprzęg może zostać przemieniony  do farby, w której przypadek nie - jednolitość będzie tylko, foto ślubne łódź że olejnych kulek albo molekularny  rozproszenie { oprócz przerw fotograf ślub łódź w miejscach wybielonych srebro - halide ziaren, ale skutek z  te jest zwykle negligibly mały). To jest dlatego fotograf ślubny ważne, że fotografia  filmów koloru  zostać zmierzony w gęstości, w której ziarnistość jest w najlepszym razie oczywista ponieważ odwrócenie filmuje to jest  zwykle między fotograf ślubny łódź 0.9 i 1.0 i pomiarami na odwróceniu filmy dlatego często są zrobione w  gęstość 1.0 (); dla przeczących filmów sytuacja więcej jest skomplikowana, jako będzie fotograf wesele dyskutował poniżej.

foto-wesele-lodz-zdjecia-na-weselu

W Fig. 18.7 r.m.s. pomiary fotografia  są przedstawione dla filmu odwrócenia koloru { fotograf wesele łódź Fotografia , 1970). To jest zobaczone, że fotografia  podnosi się z gęstością, aż do maksimum w około 2.0 i wtedy  pozostaje dość stały; ale, jak już wyjaśnił, wyższy fotograf weselny fotografia  w wyższych gęstościach  oglądnięty () i ziarnistość jest zdjęcia wesele łódź zwykle w maksimum w gęstościach z około 1.0. W  ta liczba r.m.s. fotografia  jest zaplanowany na skali kloca i to ma zaletę bycia ślub fotograf prawie wizualnie jednolity niż linearna skala. Dla kolor przeczących filmów, ziarnistość dawała plony na odciskach zrobionych od nich będą zależeli, jako w czarnym - i - białe systemy ślub fotograf łódź, na fotografia  przeczącego filmu, na ostrości z zdjęcia wesele 

foto-wesele-lodz-zdjecia-na-weselu

krok druku, na fotografia , ostrości i gamma drukuj materiał i na  kierować gęstości pod adresem, którego przeczący jest drukowany wesele fotograf na drukuj materiał. To zostało przedstawione że dla  obrazy koloru, co do srebra obrazy, jeśli, jako jest zwykły, fotografia  drukuj materiał jest dużo  mniej niż to wesele zdjęcia z przeczącego filmu, fotografia  drukuj wzrosty w przybliżeniu proporcjonalnie  z gamma drukuj materiał (Foto , 1965). To też zostało przedstawione zdjęcie ślubne łódź że  8 procent zmiana w gamma powoduje 6 procent wesele zdjęcia łódź zmianie w r.m.s. fotografia  ta zmiana w  fotografia  koresponduje do około jedna tylko widoczna różnica (j.n.d.) w ziarnistości zdjęcia weselne dla krytycznego  gęstości dla jednolitego pola dla zdjęcia ślub łódź

foto-wesele-lodz-zdjecia-na-weselu

typowych obrazów jeden j.n.d. odpowiada zmianie z o  15 procent w r.m.s. fotografia  (Foto  i). Od, w przeciwieństwie do przeczenia srebra, Figa. 18.6. Dla zdjęcia ślubna obrazów srebra, odchylenia średniokwadratowego wahań się gęstości, ƒĐ D, jest proporcjonalny  do powiększenia. Ale, zdjęcia ślubne ponieważ obrazy farby użyły kolorowy filmu to nie może być tak i różny kolor  filmy mogą mieć ƒĐ D - powiększenie relacje, które różnią się od siebie nawzajem. STRUKTURA OBRAZU zdjęcia ślubne galeria kolorowy FOTOGRAFIA 313  przeczenia koloru nie mają granularities, który po prostu jest wiąże się z przeczącą gęstością, to jest  pożądany, by zmierzyć fotografia  w zdjęcia ślubne łódź różnych poziomach gęstości na przeczących filmach; i ziarnistość dalej  drukuj materiały powinien zostać określony od zdjęcia ze ślubu przeczeń różnych gęstości, takie jak powstań od  zdjęcia ślubne plener

foto-wesele-lodz-zdjecia-na-weselu

różne poziomy wystawienia aparatu fotograficznego. Te sam argumenty mają zastosowanie, czy drukować materiał jest wesela zdjęcia  film albo papier, chociaż różne powiększenia mogą zostać włączone w dwóch przypadkach. W Fig. 18.9 r.m.s. pomiary wesela łódź fotografia  są przedstawione dla kolor przeczącego filmu { i dla  czarny - i - biały film dla porównania) i to jest zobaczone, że dla tego szczególnego filmu fotografia   śluby wesela pierwszy wzrosty z gęstością, dociera do maksimum i wtedy spada, po którym to podnosi się znów do  sięgnij sekundę ale niższe ślubny plener maksimum i wtedy spada znów (). Ten typ z  odchylenie fotografia  z gęstością jest właściwym filmy koloru jedno wejście, które to może powstać jest  w wyniku warstwy filmu koloru okrytego w dwóch ślubne fotografie częściach. To już zostało wspomniane  ta jedna droga otrzymywania szerokiej szerokości geograficznej wystawienia

foto-wesele-lodz-zdjecia-na-weselu

w filmach ma użyć emulsji z szerokim  zasięg wielkości ziarna. Jeśli ślubne foto łódź jednakże, to mogłoby zostać rozmieszczone, że wszystkie duże szybkie ziarna zostały okryte  na szczycie warstwy i ślub zdjęcia łódź wszystkich małych powolnych ziaren na dnie, wtedy wzrost szybkości  byłby otrzymany, ponieważ szybkie ziarna otrzymałyby światło bez jakiegoś z tego będąc ślub fotografie wchłonął albo rozproszył się przez ziarna ponad nimi; ponadto, wzrost w szerokości geograficznej wystawienia  byłby otrzymany, ślub fotografia ponieważ powolne ziarna byłyby zmniejszone w szybkości z powodu absorpcji  Figa. 18.7. Gęstość, kloc - wystawienie charakterystyczna (pełna linia) i r.m.s. fotografia foto ślub łódź kloc - wystawienie  charakterystyczna (rozbita linia), dla filmu koloru odwrócenia. fotografia ślubna łódź Fotografia  dociera do maksimum w gęstości  z około 2.0, ale

Fotografia ślubna Łódź - zdjęcia ślubne i z wesela fotograf na ślub z Łodzi | EL DESIGN

fotograf-slubny-lodz-fotografia-slubna-lodz